میزیتو چطور به کسب وکار شما کمک خواهد کرد؟

هر کدام از ما در هر لحظه از زندگی خود در حال انجام یک فعالیت هستیم. فعالیتی شخصی یا گروهی، در محل کار یا منزل، تفاوتی ندارد. پس می‌توانیم هر کدام از این فعالیت‌ها را یک پروژه کوچک در نظر بگیریم.

پروژه در تعریف هم هر نوع فعالیتی است که در یک بازه زمانی باید به نتیجه برسد. تمامی فعالیت‌های ما هم همین طور هستند. از یک خرید ساده تا ساخت یک واحد مسکونی بزرگ نمونه‌هایی از پروژه‌های در حال انجام هستند و ما مدیران این پروژه‌ها هستیم.

وظیفه اصلی یک مدیر پروژه استفاده از یک نرم افزار مدیریت پروژه مناسب جهت هماهنگی تمامی فعالیت‌ها برای به نتیجه رساندن پروژه و رسیدن به اهداف پروژه است. پس در همین چند جمله با هم به تعریف ساده‌ای از پروژه و مدیر پروژه رسیدیم.

اما مدیر برای مدیریت بهتر یک پروژه به ابزار یا ابزارهایی نیاز دارد که امکان تعریف و دریافت گزارش از وظایف و فعالیت‌ها را در اختیار وی قرار دهد.

میزیتو چطور به کسب وکار شما کمک خواهد کرد؟

میزیتو به عنوان یک ابزار یا نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین

میزیتو نرم افزاری است دانش بنیان که به شما این امکان را می‌دهد، به سادگی در بستر آن پروژه‌هایی تعریف کنید، تیم خود را به این پروژه‌ها دعوت کنید، به همکاران خود وظایفی را ارجاع دهید و گزارشات آن را نیز دریافت کنید اما این‌ فقط بخشی از امکانات میزیتو است.

میزیتو چه امکاناتی دارد؟

بیایید امکانات میزیتو را به صورت کلی بررسی کنیم:

1- امکان مدیریت پروژه آنلاین

در میزیتو می‌توانید برای کارهای گروهی خود، پروژه تعریف کنید و از طریق نمودارها از روند پیشرفت آنها مطلع باشید.

· در مورد نحوه انجام وظایف با همکارانتان گفتگو کنید.

· به صورت لحظه‌ای از روند پیشرفت پروژه مطلع شوید.

· کارفرمای خود را جهت نظارت پروژه به صورت مهمان در پروژه دعوت کنید.

· از مانیتورینگ پروژه جهت بررسی جزئیات کارها استفاده کنید.

· همیشه و از همه جا به مستندات پروژه دسترسی دارید.

· به صورت لحظه‌ای تغییرات وضعیت پروژه‌ها را مشاهده کنید. (نمودار پیشرفت، آخرین فعالیت و اطلاعات مربوط به هر پروژه به صورت لحظه‌ای به روز می‌شود)

· دستیار میزیتو همیشه کارهایتان را به شما یادآوری می‌کند.

· از امکان بورد پروژه، تقویم فارسی و گانت چارت در پروژه برای مدیریت بهتر زمان استفاده کنید.

میزیتو چطور به کسب وکار شما کمک خواهد کرد؟

2- کنترل وظایف

کارهایتان را سر وقت انجام دهید.

اگر بدانید چه کاری را باید در چه زمانی انجام دهید، کار گروهی خیلی روان‌تر و سریع‌تر پیش می‌رود.

· پروژه و یا دسته‌بندی دلخواه خود را ایجاد نمایید.

· وظایف خود و همکارانتان را ایجاد و به آنها انتساب دهید.

· زمان یادآوری برای وظایف تعریف کنید.

· می‌توانید از زمان‌های یادآوری دوره‌ای (تکرار شونده) جهت یادآوری استفاده کنید.

· برای هر وظیفه برچسب‌های دلخواه خود را بچسبانید.

· کارتابل کاری خود را به صورت کامل مشاهده نمایید.

· کارهایی که برای دیگران تعریف کرده‌اید را پیگیری کنید.

3- مدیریت مشتریان

به ازای هر مشتری، پرونده‌ای پویا تشکیل دهید.

جهت مدیریت بهتر مشتریان، تیم مدیریتی و فروش می‌توانند اطلاعات مربوط به مشتریان را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و از روند ارتباط با مشتری با خبر شوند.

· کلیه وقایع، تماس‌ها و صورتجلسات مربوط به مشتری را ثبت و با تیم فروش به اشتراک بگذارید.

· اسناد مالی مرتبط با مشتری را ثبت و گزارش آن را در پرونده مشاهده نمایید.

· سرنخ‌ها و فرصت‌های فروش با مشتری را در پرونده آن ثبت و گزارش آن را نیز در پرونده مشاهده نمایید.

· جهت طبقه‌بندی بهتر پرونده‌ها از برچسب‌ها استفاده کنید و هنگام نیاز بر اساس برچسب فیلتر کنید.

4- شبکه اجتماعی اختصاصی سازمان

با همکارانتان به صورت لحظه‌ای در ارتباط باشید.

از این پس از شبکه اجتماعی اختصاصی میزیتو برای ارتباطات سازمانی خود استفاده نمایید. با همکارانتان به صورت آنلاین در قالب فردی و یا گروهی گفتگو کنید.

· به راحتی با همکارانتان گفتگو و چت کنید.

· فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید.

· جزئیات گفتگوها را با جزئیات زمان‌های دیده شدن پیام مشاهده کنید.

· تمامی افراد را نسبت به پیشرفت کارها در جریان بگذارید.

· جلسات خود را به صورت آنلاین و تصویری برگزار کنید.

5- سیستم مکاتبات درون سازمانی

نامه‌های خود را ایجاد و گردش دهید.

در صورت نیاز به داشتن فرآیند (مانند درخواست مرخصی)، می‌توانید نامه خود را ایجاد کرده و به شخص مربوطه ارسال نمایید.

· نامه‌ها را با موضوعات و متن دلخواه ایجاد کنید.

· نامه را به دریافت‌کنندگان دلخواه ارجاع دهید.

· روی نامه‌ها پاراف بزنید و به نفر دیگر ارجاع دهید.

· وضعیت دیده شدن نامه توسط دریافت‌کنندگان را بررسی کنید.

· جهت طبقه‌بندی بهتر نامه‌ها، از برچسب‌ها استفاده نمایید.

· بر اساس پارامترهای مختلف، نامه‌های خود را جستجو و پیدا کنید.

· در صورت اتمام کار با نامه، آن را آرشیو نمایید.

6- مانیتورینگ تیم

در لحظه از فعالیت‌ها و ارتباطات تیم خود مطلع شوید.

انواع آمارهای مورد نیاز خود را از طریق مانیتورینگ به دست آورید و با رصد کسب‌وکار خود در هر زمان، نقاط قوت و ضعفتان را بیابید.

· وضعیت کلی میزکار خود را در قالب نمودارهای مختلف مشاهده نمایید.

· به ازای هر عضو به صورت جداگانه مانیتورینگ انجام دهید.

· وضعیت همکاران خود و کارتابل وظایف آنها را می‌توانید مشاهده نمایید.

· می‌توانید پروژه‌ها و وظایف میزکار خود را از زوایای مختلف مانیتور نمایید.

· از وضعیت پرونده مشتریان و مانیتورینگ آن استفاده نمایید.

· در صورت استفاده از صورتجلسات پیشرفته، از این قسمت آنها را مانیتور کنید.

امکان استفاده از میزیتو تا ۵ کاربر و برای همیشه رایگان است. از همین امروز استفاده از میزیتو را شروع کنید. در این مسیر تیم پشتیبانی میزیتو هم برای استفاده بهتر، مشاوره و آموزش کنار شما خواهند بود.

برای ثبت‌نام رایگان و استفاده از امکانات یک ابزار مدیریت پروژه مناسب و کارآمد و همچنین دریافت مشاوره رایگان از همکاران ما به وب‌سایت میزیتو به آدرس mizito.ir سر بزنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1654555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =